jueves, 7 de octubre de 2010

Google Street View-ren inguruan interesatu naiz.

Aurrekoan klasean, blogera gauzak zelan igo ikasten ari ginenean Google Maps zelan erabiltzen den ere ikusi genuen modu azkar batean. Horregaitik, grina piztuta, honekin batera doan google Street View-ri buruz aritu naiz ikertzen pixka bat.
Berehala ohartu naiz kritika ugari jaso dituen zerbitzua dela, gure pribatasuna kolokan jartzen duelako.

Interneten aurkitu dudan artikulu interesgarri bat zuekin elkarbanatu nahi dut.
Hemen klikatuz gero artikulu osoa irakurtzeko aukera duzue.
Halan eta guztiz, nik hemen, zatirik interesgarrienak jartzera noa:

Durante el año 2009 Google lanzó un proyecto muy ambicioso, Street View. Este proyecto consiste en recorrer con un coche y una cámara todas las calles de las principales ciudades del mundo, para tener así un callejero real. Este proyecto pretende dotar al servicio Google Maps de un contenido interactivo de primera mano. Para mi opinión una excelencia tecnológica, el único inconveniente su mantenimiento. Pues bien, resulta que este proyecto donde un coche con cámara y un software recorre las calles, no es del todo lo que parece. Varios países han exigido a Google que explique qué información recopila este software y cómo se procesa. 
Google el 27 de Abril del 2010 escribió una nota publicada en su blog oficial (http://googlepolicyeurope.blogspot.com/2010/04/data-collected-by-google-cars.html ), y remitida a las autoridades de protección de datos de varias naciones, que no sólo se registran imágenes sino que también se recopila información de los puntos de acceso Wifi detectados por los coches de Street View para que los usuarios de Google Maps tengan información de estas Wifis libres.
Nueve días más tarde de esta comunicación oficial de Google, el propio organismo publicó una nota rectificativa (http://googleblog.blogspot.com/2010/05/wifi-data-collection-update.html ), después que el gobierno alemán através de su agencia de protección de datos, exigiera una auditoría del servicio de Street View, en dicha nota la compañía reconoce que contrariamente con la nota publicada el día 27 de Abril, los coches de Street View sí han estado almacenando parte del contenido de las comunicaciones de puntos Wifi sin encriptar. Según Google, todo esto es debido a un error de software (siempre con la misma excusa).

Hemen doa,youtuben aurkitu dudan bideoa,zerbitzu honi buruz, azalpen moduan; Google-k egin du:


Gauza hauek irakurrri eta ikustean ez dakit larritzea edo poztea den jarrerarik onena. Bai, poztu hitza irakurri duzuenean, zoratuta nagoela pentsatuko zenuten batzuk, baina Googelek zelan funtzionatzen duen ikustean adibidez, horrelako gauzak imaginatzen ditut: etorkizunean errezonantzia magnetiko bat egiteko beharra dugunean, medikura joan beharrean, etxetik googelek egin ahalko digula uste dut, horrela denbora eta dirua aurreztuz.
Bromak alde batera utziz, aitortzen dut larritu egiten nauela.
GURE INTIMITATEA BILUZTU EGINGO DA!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario